Iyi gunler bebegim 2 gun once dunyaya geldi malesef yogun bakima yani kuveze alinmak zorunda kaldi solunum skintisindan kaynakli ve cigerlerinde enfeksiyon cikti antibiyotik tedavisi goruyomus ve gorusmek kesinlikle yasak hic gormedim yavrumu
Bu sureci yasamis olanlar varmi acaba ne kadar kaldi bebeginiz