nazife1234 Kızlar merhaba 37+5haftalıgım arada bel agrılarm oluyor ama dınlenınce gecıyor dunden beri bı ıkınma hissi geliyor buyuk tuvaletım varmıs gıbı ama olmuyor sizce dogumun baslaması ile ılgılı mıdır
Sevdiss_17 nazife1234 kuzum vallaha benim o his nerdeyae bir aydir var simdi bile kasilma olunca ikinmak istiyorum ve belim cok kotu agriyor ama yok gelmiyor doguma dogru bagirsaklar kendni temizlermis bence o his oyuzden heo var
Selinnna 34 haftayım ama benim bu ıkınma hissim cok erken basladı özellikle geceleri oluyor ara ara sürekli degil doktora sordugumda bebekle alakalı dedi ☺️