Sedaa61 Kizlar dün muayeneye gittim 29+0 dim bebeğimin boyu 35 cm kilosu 2150 çıktı biraz tombik geldi bana kilosu sizlerde durum nedir☺️☺️☺️
Papatya3 Sedaa61 masallah canim baya onden gidiyor sanirim😊 benim 31. Haftada 1790 gramdi, ustelik 1 hafta onde haliyle. 34te 2550 gr olmustu yine 1 hafta onde
Sedaa61 Ogrtmnanne2 22. Haftada geriden gidiyordu ceviz muz kaşar yemeyi artirdim süt yoğurt artirdim bikac haftada toparladı öne gecti
Nurrrrrrg Maşallah daha çok ne tüketiyorsunuz bende pazartesi günü kontrole gidecem bakalım kaç kilo olmuş çok merak ediyorum 🤩
Sedaa61 Nurrrrrrg detaylı yaptirdigimda bir hafta gerideydi sonra beslenmeme dikkat ettim kaşar ceviz süt yoğurt muz ağırlıklı beslendim öğünlerimi az az yedim siklastirdim düzeldi öne bile geçti ☺️
Seval22 Sedaa61 benimde 28. Haftada 1750 gr 44 cmdi doktor 3 hafta önde dedi sizinki dahada önde maşallah 😊
Ceylanmerve Sedaa61 Maşallah yaaa ben 29 haftalık gittiğimde 1.250 gr normal demişti şimdi 33+3 daha gitmedim kontrole bakalım kaç olduk 😊
Narin Sedaa61 Ama çok fazla,doktor muhakkak uyarmış olmalı. Şeker var mı? Bu hızla giderse en az 5 kg doğar. Tamam tombik bebek çok severiz milletçe ama sağlık her şeyden önemli. Dikkat etmekte fayda var.
Sedaa61 Narin şekerim yok az az sık yiyorum ekmek yemiyorum kaşar süt muz yoğurt ceviz yiyorum o kilo aldırdı bebeğe. Birde ben 5,5 kilo doğmuşum genetik de olabilir😅
rabiass Sedaa61 maşallah bayağı tombik olacak sanırım 😍 28+4 olduk bizde şimdi çıktım doktordan 1350 Gr 35 cm 10 gün önden gidiyo dedi ☺️
symslmz zeyzey95 en az iki hafta önden gidiyormuş sizinki canım referans kilo aralığı 28 hafta için 1200-1300 gr ortalama. Şeker vs var mı 5 kg ya ulaşır doğumda masallah bu gidişle 👼
Caglacolak5237 zeyzey95 nasıl bir haftaymış bunlar maşallah bebişler tombik tombik 🥰🥰 bizimki de 1 hafta öndeydi 32+2 de 2 kilo çıktı 😂 ama sanırım koca kafalı oğlum kafa ölçümünden çıkıyormuş
skuscu Sedaa61 maşallah 😂😇tombiş geliyor deesene bende 28 +3üm 27 de 1 kilo idi 🤗😂 ay benimkide azıcık kilolanır inşallah
Tiredmom Sedaa61 maşallah ama normal miymiş gebelik Şekeriniz mi var bende 29 oldum ama 22den beru gitmedik ptesi inşallah sağlıkla gelsin nazar değmesin
zeyzey95 symslmz yok şeker yok 39+5 oldum zaten 1 hafta önce 3300dü bi yerden sonra kilo alımı yavaşladı bende 4 kilo aldım zaten şu an 3 gün ilerde sadece