Ya kızlar daha yeni 16 haftalık olduk bu sabah yatarken birden hapşırdım ve tam kasıklarıma feci bir acı saplandı sanki bıçak sokmuşlar gibi oldum 1 dakika falan o şekilde kaldım kımıldayamadım aşırı korktum ilk kez böyle bir şey yaşadım neden bu kadar acıdı kasıklarım noldu hiç bilmiyorum yarın kontrolüm var doktoruma sorucam ama o zamana kadar dayanamadım hiç başına gelen var mı acaba bebeğe bir şey olmuş mudur😔 anlık bi ağrı olsa anliycam ama feci bir acı yaşadım çok korktum 😥