Öncelikle sevgili anneler ve anne adayları rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar versin.Ben 17+0 haftalık gebeyim ve artık sol kasık sancım olmaya başladı ve sıklaştı artık o anı nasıl cabuk anlatabilirim?.Kendimi sıcak tutmaya calisiyorum üsütmekten olmuştur diye Sizlerde böyle birşey yasadinizmi?