Bir süredir nasıl kolay dogrulur diye sürekli post açiyordum🤣haftamla uyumlu olanlarin benimle aynı şeyleri yaşayip yaşamadigini merak ediyordum ve az önce kalktigimda akıntımın icinde kirmizi birsey oldugunu gordum 😱bu nisan mı ? Kasıklarimda agri var ama adet sancisi gibi baska hic bi agrim falan da yook 🤔