Herkese merhabalar bircok arkadas ismimi paylasimlarimi gormustur en sonunda bende anneyim..🥰 iyi kotu cok guzel seyler yasadim hamileligim boyunca ilk 3 ay bulanti kusma rezil gecti 2. Trimester balayi gibiydi gercekten cok rahat gecirdim ve geldik 3. Trimestera iste orda hergun hastanede gecti korkularim yuzunden ve 33 haftalarda erken dogum riski oldugunu ogrendim bi sure hep yattim 35,36 haftalarim aglayarak gecti kalca agrilarim yuzunden degnek destegi olmadan yuruyemecek kadar kotu oldum ve son haftama kadar devam etti son muayeneye gittigimde bebegim kanala girmis ve hersey normaldi fakat korkttugum icin ve artik agrilara dayanamadigim icin sezeeyan dogum istedigimi soyledim doktoruma normal dogum icin cok zorladi ama kabul etmedim neyse 1 hafta sonrasina tarih verdi o gun gelmez oldu kizima kavusacaktim artik gel gelelim 04.11.2020 carsamba sabahina en son 8′de kahvalti yapmam gerekiyordu ve sonrasinda su bile icmemem gerekiyordu ama ben 10.30′da son yemeleri bitrdim 11 de hastane yatisim yapildi oglen 3′de kizima kavusacaktim damar yolu imzalar su bu derken saat 12.30 oldu ve gelip demesinler mi sizi erken doguma aliyoruz hazirlayalim sizi diye tabi hepimizde bi heyecan telaş bi yandan amelyathane icin giydiriliyorum bi yandan makyaj yapmaya calisiyorum gozlerdende yas dinmiyor neyse geldi o buyuk an annemlerle aglastik falan beni alip goturduler ay bi heyecan anlatamam tabi orasi buz gibi dondum başta spinal olana kadar basimda 10 kisi falan var heekes şen şakrak sohbet ediyor ameliyathane girisinde direk guleryuzlerle hosgeldinizlerle karsilandim ve cok memnun oldum anestezi doktoru gelene kadar olcumlerim yapildi ve geldi kambur bir sekilde kimildamadan oturmami soyledi biride omzumdan bastiriyordu oyle soylendigi gibi acisi zorlugu yok 30 sn de bitti ve hatta cok hosuma gitti bacaklarima oyle bi sicaklik indi ki sonrasi yok asla hissetmiyordum o sira hafif bi bulanti bas donmesi oldu direk seeum takildi gecti zaten ve sonda takilmis iseyip durmusum😅 ama ben farkinda degilim😅 ve dokturum geldi selamlastik kontrol edicem dedi birazdan baslicaz ameliyata dedi aa ne oldu bi baktim ortaligi inleten bi aglama sesi kizim dogmus bile oyle sasirdim ki cok gur bi sesi vardi ortaligi inletti ben sadece kontrol edicem dedigi icin ufak bi bastirma hissettim oda yok gibi birseydi cocuk doktoru kizimin kontrollerini yapti hersey guzeldi ve yanagima koydular öpe öpe doyamadim kokusu cok guzeldi alip cikardilar onu yukari o sira benim kesigimi yapistiriyorlardi odama cikarildim kizimi verdiler kucagima herkes cok agladi hemen emdi tutabildi memeyi fakat 2 gun sutum var yok arasi oldu ilk gundende yara yapti baya sert emdigi icin ama dayandim en zor olan 2 sey karnina bastirilmasi o cok berbatti nefesin kesiliyor digeride kesik yerin sizlamasi yanmasi oda nefes aldirmiyor 4 saat sonra ilk yuruyus icin ebeler grldi ve onlarin destegi bile olmadan tek kalktim yurudum herkes sasirdi evet biraz zor ama kendi isini kendjn gormek istiyorsan rahat emzirmek gezmek istiyorsan dayanicaksin yurudukten sonra yataga gectim buraya kadar hersey cok iyi gelelim negatif kisimlara damar yolu acarken kolumu curutmusler mosmor 2. Sey yapilan ilaclar agri kesiciler cok zorladigi icin sag kaburgalarim nefes almami engelledi nefes alamadim bikac kez direk kostular yanima cok kotu birsey oda ve normalmis boyle olmasida yurumezsseniz iyilesemezssiniz ben simdi kizimi kendim alip emziriyorum isimi goruyorum altini degistiriyorum geziyorum cabucak toparladim guclu olun cocugunuz icin ve kendinizi sicak tutun dogum sonrasi hasta olma ihtimaliniz cok yuksek
Gelelim konuya kizim simdi emdi ve yanimda uyuyor🥰🧿😍
Yaniniza
Depend kulod MUHAKKAK SART
2 GECELİK YETTİ
2 KALİN CORAP YETTİ
BEBEK İCİNSE 2 KİYAFET GİYDİRİLDİ
2 BATTANİYE SART
ATLET CORAP SART
ALT ACMA TEK KULLANİMLİK SART
PİJAMA TARZİ TEK TAKİM YETERLİ
AKLİMA GELİRSE YAZARİM BENİM DOGUM HİKAYEMDE BOYLE BİRAZ UZUN OLSU KUSURA BAKMAYİN😅 BEN ARTİK HAPPY KİDSE GECİYORUM HERKESE SAGLİKLİ DOGUMLAR OLSUN İNSALLAH🤗🤲