Arkadaşlar merhaba 9 ay bu platformda iyi kötü zamanlar geçirdik hepiniz hakkınızı helal edin… Bugün kızımı kucağıma aldım şükürler olsun rabbime sağlığı çok iyi brz gaz sıkıntımız var ikimizinde onun haricinde herhangi bir sorun yok belden uyuşturmalı oldu sezeryan ve çok kolaydı asla korkmayın günlerdir nasıl doğurucam korkusuyla helak oldum… Daha önce üç kaybım vardı ama şükür kızımı sağ Salim aldım kucağıma bol bol dua edin duadan başka yapacak bşy yok rabbim evlat isteyenlere evlat Doğumu yaklaşanlara kolaylık versin 🤲🏻❤️