Şükürler olsun ki kızımız sağlıkla dünyaya geldi🙏 Bende sizler için Doğum hikayemi yazmak istedim. Kızımın gelişine daha 15-20 gün vardı bugün pek hareket etmeyince doktoruma gidip kontrol olmak istedim. Doktorum muayene sonucunda hıçkırığını gördük 👶🏻 Ve biraz hareket etti ama doktorum artık son haftalarda olduğundan hareketlerinin kısıtlandığını ve suyunda biraz azaldığını görünce riske atmak istemiyorum hemen yatış verelim ve nst bakalım dedi ya suni sancı verip normal yapacağız yada sezeryan karar tabi senin dedi. Nst sonucu pek istediği gibi değildi hareket konusunda ve bende sezeryana karar verdim suni sancı çok zor oluyor eğer açılma olmazsa sezeryana alınacağını biliyordum. Şükür hemen ameliyata aldılar hazırlıklar başladı ve ben son ana kadar kızımın gelişini izledim. Doğduğu an dedim ki bu melek benim mi 👼 ağlayışı öyle güzeldi ki 👶🏻 Bana dokunduğunda kokumu aldığında ağlaması kesildi ve giydirip aşağı indirdiler. Ve benim son işlemlerim bittikten sonra odaya geldim kızım yatağındaydı ve tüm aile onun etrafından sevinç mutluluk karışık duygular halinde bana bakıyorlardı. Eşim bebeği görünce ağlamaya başlamış tabi ben bunu sonra duydum gülmeye başladım 😉 soğuk kanlıdır normalde onu görünce donup kalırım diyordu ağlamasına oldukça şaşırdım❤ Allah herkesin kucağını sağlıkla doldursun 🙏 ben kuzuma kavuştum darısı herkesin başına korkmayın sakın ben çok heyecanlıydım ve sadece dua edip girdim, ve kızım bugün 18:56 dünyama hoşgeldi 👼