busetmr dyglsvn minikkalplim Busesaglamm Deletedmom369 momcemre1 oldum bugün evet hala ağrım yok ama ertesi gün olucak mi bakalım cunlu diğerinde de ertesi gün başlamıştı 😂😂😂
Sarisin_annee Niye böyle şeyler hep birilerini buluyor anlamıyorum bu öldüm bittim diyenler abartıyor mu acaba sanki? Ben aşı olduğum andan itibaren 4 5 gün o kolum yokmuş gibi davrandım sorunum olmadı
DlgluSeyda busetmr 1. De benimde aynı sendeki gibi olmuştu ama ikincide vuruldugum andan itibaren hiçbi ağrı sızı acı olmadı hiç olmamış gibiydim en ufak bişe dahi hissetmedim :)
Snglkya busetmr ben dün aşı oldum ikinci dozu ama acımadı bende bekledim ilk doz gibi olmasını ama olmadı ilk dozda 3 gün kolumu kaldıramadım şimdi cok rahat kolum acımıyor.