Herkeze iyi geceler kızlar. Bana da doğum hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür. Bel ağrısı bacak ağrısı derken sonunda doğurdummm. 40+1 de doğum yağtım. Cumartesi günü herşey normal bi gün hiç sancı yok tu o gece geç yattım saat 2 de. Uykumda bi karın ağrısı çekiyorum ama gözlerimi açamıyorum o derece uykuluyum sonra bidaha karın ağrısı aynı adet sancısı gibi şiddetli ama uykuda hissedecek kadar. Kalktım belkide tuvaletim var çok sıkıştım ondandır diye kalktım lavaboya. Bi baktım ki nişan gelmiş demeye kalmadan sancı bidaha vurdu. Anladım ki doğum başlamış. Beni bi ter bastı ve heyecan. Saate baktım saat 03:35 Eşimi kaldırdım annemi gidip alsın diye. Kalktı o çıktı annemi almaya bende bi yandan sancı çekiyorum bi yandan dedim hareket olsun bulaşık makinayı boşattım. Çamaşır topladım makinadan çıkanları astım. Çamaşır katladım yerleştirdim. Evi bi derledim topladım. Annem geldi . Bi duş aldım hazırlandım. Görümcem İ aradım hazırlan hastaneye gidiyoz dedim o da bi heyecanlandı. Hazırlanıp indi aşaya. Kayınvalidem rahmetli daha yeni. Bi yandan da hüzünlüyüz görümcem ağlamaklı çaldı kapıyı geldi içeri. Annem hadi gidelim doğurcan diyo ben biraz daha oyalanmaya çalışıyorum saat 05:30 Benim sancılar sık sık geliyor. Çıktık hastaneye hemen. Muayene etti dr umu aradı açıklık 6-7 olmuş hocam dedi. Dr hemen yola çıkmış ki bi baktım geldi. Çok geçmeden ıkınma hissi geldi gibi olunca dr uma söledim sanki ıkınma geliyor dedim bi bakayım dedi baktı ki doğum başladı dedi hemşireleri yönlendirdi ve hemen çatala aldılar beni acele ile. Dr hazırlandı hemen geldi ıkınma gelince kuvvetli ıkın dedi. Kuvvetli ıkındım hiç bırakmadım dr nefes al dedi ben hızlı alıp hiç bırakmadan ıkınmayı devam edince ıkınmaya yırtmışım kendimi dr.um nefes al ebru nefes al diyordu ben anlamadım ıkınma demek istemiş o yüzden yırtmışım oğluşum bi ıkınmada doğdu o yüzden. Ayaklarda bi ateş hissi geliyo o an. Sonrada titriyor. Oğluşumu kucağıma verdiler çok güzeldi ikinci kez yaşadım bu duyguları Allahıma şükürler olsun.saat 06:25. Kakasını yapmış dediler çok korktum ama iyi çok şükür. İlk oğlun kaç kg doğdu dedi dr. 3.680 dedim. bu biraz küçük dedi. 3.70 boyu 49 cm sağlıklı olsunda inşallah.midesini temizlemişler tahlil yaptılar iyi çıktı. O yüzden akşam 7 de çıktık hastaneden evimize geldik. 18 ekimde doğum yaptım. Doğumu kolaylaştırmak için merdiven in çık yürüyüş hurma ilişki vs hiç birini yapamadım ama kolay oldu rabbime çok şükür 3 saat sürdü doğumum. Rabbim herkeze kolay doğumlar nasip etsin. Bi avazda kurtarsın hepinizi.