Mge127 Merhaba anneler bebişim 4.aya yeni girdi dün sağlık ocağına gittim aşıları için, bebisim için kan şurubu verdi hemşire bunu 4.aydan sonra kullanmalısın dedi yanilmiyorsam. Sizler kullandınız mı ve günde kaç kere?
Busbushatun Mge127 saglik ocagini sacma bi uygulamasi bizede vermisleri cok sasirdim kullanmadim cocuk dktoruma sordum 6. Ay olcumunde bakariz gerekirse veririz dedi zaten degerleride cok normal cikti saglik ocaginin ezbere bunu yapmasini dogru bulmuyorum zaten bebekte tiksiniyor kan gbi yogun bi ilac
Meloss37 Mge127 kuzum benim doktorum kullandırtmadı 5 veya 6 ayına gelsin kan değerlerine bakıpta verilip verilmiyceğini konuşuruz dedi bu hafta belli olucak inşallah bence Bi doktoruna da danış derim
Mge127 Busbushatun hatta kendilerinde kalmamış eczaneden aldik ama emin olmadan vermek istemedim bebegime .dediğin gibi neye göre veriyorlar onceki kan değerlerine göre mi acaba ?
Busbushatun Mge127 hic olctuler miki kan degerlerini dogumdan snra sadece topuk kani biz onu hastanede yaptirmistik sarilik icin filan baktiklar ama onlari hastanede baktilar hep saglik ocaginda hic olcum yaptirmadim kendi doktorumuzda 6 ayda bir yapiyor olcumleri
Meloss37 Mge127 birde genelde sağlıkocaklarının verdiği şeyleri doktor kullandırmayığ kendi yazıyor genelde duyduğuma göre bu verdıklerını kan ilacı da diş etlerine zarar veriyormuş o yüzden doktorlar vermeyin kan değerlerine bakalım diyip en iyi ilacı kendileri yazıyor sağlıkocağın kini kullandırmıyor
gamzosgamzos Biz kendi doktorumuzun önerisi ile sidefer kullaniyoruz kızım 10 buçuk aylık içeri en doğal ilaclardan sağlık ocağınınkini kullanma maddi gücün yerindeyse 2 çeşit paraben var zaten arkasında açık açık yazıyor paraben içerdiği