kubra_c Elifaky 17+2’yiz zaten hareketlerini hissetmek için dört göz bekliyorum , bir de böyle postlar okuyunca iyice sabırsızlanıyorum amaa 😌 ilk kaçıncı haftada hissetmiştiniz 😬
Srhtzlyh Elifaky beeen🙋🏻♀️ doğuncada mı böyle olacakki acaba azıcık yorulur bi uyur insan bu bıcırık niye böyle bilmem😅 30+1 haftalığız
limonluchescake kubra_c benim de 17+5 ama hissediyorum cok net. Sizin de cok yakın bugün yarın hissedersiniz😊😇
rodin123 Elifaky anam hiç durmuyor ki ikinci kızım ilki tekmeciydi bu hem hareket ediyor hem tekme atıyor seri tekmeleri var bir o kadar da uyuduklarını duydum nasıl uyuyor diye düşünmüyor değilim 31 +2 deyim
Nagiss 33 +6 olduk durmuyor hiç bir şekilde dur kızım diye yalvarıyorum artık hop hop hopluyorum bazen o kadar güçlü masallh eşimde çok net hissediyor uykudan bile uyanyor bazen 😊
Esra_Omer_21 Elifaky Benim oğlum çok akıllı annesiyle beraber uyuyup annesi ile beraber uyanıyor.😂😂😍💙
Attent Elifaky 20 haftamdayım sanki içimde balık var :)) tam uykuya dalıyorum sert bi tekme uykusuzum valal