Merhabalar..33+2 günlük ikiz gebeyim.32 haftada NST de kasılma ve ağrılarım başladığı söylendi.yaklaşık 3-4 gündür bel ve kasık ağrım oluyor.sabah akşam fitil şeklinde progestan kullanıyorum iki gün önce gece fitili kullanmayı unutunca gün boyu ağrım şiddetli oldu.fakat artık eskisi gibi değil ara ara karnım ağrıyor.5 yaşında bir oğlum var acaba tek gebelik gibi suyum filan mı gelecek?nasıl anlayacağım doğumumun başlayacağını?bu hamileliğimin cidden çok zor geçiyor resmen Şafak sayıyorum.bu arada kontrolüm 9 kasım da doktoruma soracağım ama bilgilendirirseniz sevinirim.şimdiden teşekkür ediyorum