Bonnusimo Zey44 kaçıncı haftadasınız acaba? 38+4 valla son gecemiz mi bizim kız karar vercek öylece bekliyoruz gelsin diye 😂
ecembugra53 Zey44 suan hastanedeyim yatıyorum canım bende oğlumu bekliyorum sancılarım var 😊 inş alırız kucağımıza Saglıkla bi sekılde
Erenxx Bennn varm yarn ogluma kavusuyorum sabah yani heycan stres hepsi birarada 37+4 sezaryen olacak skzin nasl