1mervef Kızlarrr 3 gündür dudağımda solda gittikçe kabaran bi uçuk var önce kenacort diye bi krem sürdüm…….5 dk bile kalmadı internetten araştırdım biraz hamilelikte çok iyi değilmiş önerebileceğiniz başka bişey var mı
Mimartezeanne 1mervef benimde bi kaç gündür var şuan geçme aşamasında sanırım kabuk bağladı ama kesinlikle o ilacı sürmedim hamilelikte olmazdiye bileğim için sarımsağı yarıya kesip sürüyorum fena gelmedi bekliyorum geçsin🙆🏼♀️
Sinemm35 1mervef benimde uçuk çıktı doktorum istemedi uçuk kremi kullanmamız zaten 1 hafta da kendiliğinden geçti bence kullanma 1 hafta da geçmezse o zaman doktorun gerekli görürse ilaç verir zaten