Merhaba anneler size bir konuda danısmak istiyorum oğlum 2 yasında şimdi kızımda doğucak 36 haftalığım sonrasından çocuk istemiyorum belirli bir süre bunun için işimi sansa bırakmak ta istemiyorum acaba taktırıp kullanan bu konuda herhangi bir şikayeti olan varmı yada memnun olan bilgilendirirseniz çok memnun olurum karamsar durumdayım çok😔😔