Cheerfulmom babysevgi Bende oldum hiç agrım olmadı. Kan gelebilir normal dedi oda gelmedi🤷🏼♀️ Hafif agrılar olabiliyormuş ama onu biliyorum.
Anisalenasmom babysevgi Normal ben hep oldum çatı muayenesi kontrollerimde darlık varsa normal biraz zor olur doktorun söyledi mi
Dilanilngi babysevgi en merak ettiğim konu,yaptıramıcağımı düşünüyorum korkuyorum ağrılı olduğunu söylüyorlar 😒