Bittercikolataa Kızlar 24+4 haftalik gebeyim doktorumuz bugün 817 gram olmuş dedi gayet sağlıklı dedi ama haftasina gore ilerde mi yoksa normal mi grami sormayi unuttum sizce nasil? MasaAllah diyelim teyzeleri Allah herkese tattirsin bu duyguyu
Nida_Y Bittercikolataa ben bugün tam 24 oldum dün doktordaydık 670 gram tam haftasıyla uyumlu dedi doktorum 🙌🏻
Rojda24 Benim de bugün kontrolüm vardı 24+2 yim 725 gr dedi gayet iyi dedi şükür bence sizinde gayet iyi 😌