Merhaba anneler 21 haftalıgım 2 gebeligim belim cok kitleniyo onu gectimde hareketlenmeye basladık artık hareket ettikce rahime agrı giriyo yürüyemiyorum hatta bide hep göbek hizasından asagıda sizinde böyle mi acaba asagıda diyemi agrım fazla bi yardımcı olurmusunuz