Eda1201 Trimesterde progestan kullanan Var mı? (33. Haftadayım) Kullananlar ne zaman doğum yaptılar ?
Yenibebekyeniheyecan Eda1201 👋 ben varım 28 haftadan kullanıyorum kanamalarim kasilmalarimdan dolayi 36 haftaya kadar bekletip öyle sezeryan giricem inşAllah
Haticeyuce31 Dilan2912 nroml canim bende 5+6 gebeyim oğlumda 2 yasinda ondada 9 ay boyunca sadece bel agrim vardi bundada ayni deliriyorum ağrıdan dikenler bıçaklar batıyorda çıkmıyor sanki
Bilge1234 Aysenurkrk 8+6 hafalığız bel ağrısı oluyor arada şiddetli bir şekilde onun haricinde çok şükür güzel gidiyor 🌺🌺
Semrafiratgokbudak Aysenurkrk 25+2 heycanlı bır bekleeyısteyız zaman cabuk gecsın de saglıcaklaa kavusalım ıstıyorum kızımla 🙏💕💕💕💕💕
Merve50 Aysenurkrk yaa allahım o zaman hemen bugün ayva alayım peki günde kaç tane yiyorsun aç tok karna fark ediyor mu 😂
DaisyMom Melekanne2606 yaa valla eldende birsey gelmiyor doguma kadar cekicez gibi 🙈🤭masAllah pasaya 🥰