Kizimveoglumm amin inşallah 🙏ben mehmet alicik e gidiyorum. Ama o da ay sonu maalesef ayrılıyor hastaneden. Spinal sezaryen oldum ben ve 2 gece hastanede kaldım. Ameliyata 10 kişi girdi ve hiç birinin hakkını yiyemem. Ebeleri çook iyi!insanın halinden çok iyi anlıyorlar, destek oluyor. Bi erkek hemşire vardı başucumumda beni sakinlleştirmeye çalışıp ameliyatın gidişatını tek tek o an anlatan. Ameliyata çocuk doktoru da giriyor. O da sağolsun ailemi hemen detaylı bi şekilde bilgilendirmiş benim ve çocuklarım hakkında. Annem anlatıyor, çok ilgili bi çocuk doktoruydu, detaylıca bize anlattı herşeyi diye. Doktorum zaten efsane bi doktor. Hani bazıları diyor ya doğuma kendi doktorumun girmesine gerek yok, mesai dışı ekstra para vermem. Zaten sancıyı biz çekiyoruz diye. İnan o anda kendi doktorunu görünce inanılmaz rahatlıyosun. Ben bi akşam sancılarım tutunca gittim ve nöbetçi nereida hanım vardı. Açılmam olduğu için apar topar doğuma hazırladı beni. O da çok iyi bi doktor, biliyorum ama insan o anda kendi doktorunu görmek istiyor. Sonrasında yatış süresince de temizliklikçisinden yemek dağıtanına, hemşirelerine heeerkes inanılmaz ilgili. Yaşayınca görürsün verdiğin parayı sonuna kadar hakediyor diyosun. Her gün başhekim bile uğruyor odana, nasılsın diye. Ayrıca hasta yemekleri de çok lezzetli☺️ Ben şiddetle tavsiye ederim doğum için reyapı.