Hastane çıkışı için isimli set yaptırdım. Ayrıca başka setlerde aldım. İlk doğduğu zaman ebeye isimli olanı mı vermeliyim? Yoksa ilk olarak normal setlerden verip sonra isimli seti mi giydirmeliyim? Sonuçta ilk doğduklarında ne kadar doğumhanede temizlense bile kan vs olabiliyor. Tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim