Ben şampuan, vücut losyonu, yağı, sabunu johnsons baby mor aldım. Kokusu çok güzel, umarım alerji yapmaz😊 pişik kremi bepanthol aldım. Memnun kalırsam bunlarla devam ederim. Islak mendili prima %0 alkol %0 parfüm aldım gerçekten güzel. Ama ilk zamanlar pamuğu ıslatıp onunla silmeyi düşünüyorum. Çamaşır deterjanı olarakta omo aldım bebekler için çok memnunum kokusuz 👍🏼 Gayet iyi