Gün sayımız bile aynı bende 31+2 tüm yarın doktoruma bende soracaktım aynı sancılar bende de var ama araştırdığıma göre bunlar çok normalmiş bu haftalarda da olurmuş doğuma hazırlık gibi biletmiş bi nevi yinede yarın net bilgi aldığımda seninle de paylaşırım