Ayseege6156 mlktrn bende 24 deyim değiştirdim memnun değildim pek şuan çok memnunum gitttiğim yerden bütün tahlillerinizi alın hastahanenizde gidin elbette kabul ederler
Yeliz1 Neden sıkıntı oluyor mu ki ben 31 haftaligim gittiğim doktor pandemiden dolayi dogum yaptiramam dedi haftaya başka hastaneye gidixem
mlktrn Ben memnundum aslında ama pandemiden dolayı refakatçi kabul etmiyorlarmış ve ilk doğumum tek başıma yapamam