Arkadaşlar merak ediyorum bebeğin kaç haftalık olduğunu ne zamandan hesaplıyor doktorlar aslında duyduğuma göre labaratuvar ortamında döllendikleri günden hesapladıklarını duydum. Şimdi benim transfer 7. Gün hamileyim şükür o zaman bende labaratuvarda döllendiği günden bakarsam dicem ama dondurulmuştu embriyo şuan rahmimde 7 günlük bana göre kafam karıstı 🙈😁