Senaayyildz Hanımlar normal doğum yaptıktan sonra vajina eski haline dönüyor mu? Kesme yırtık olmasa bile dikiş atılıyor mu? Tabiki herseyden önce bebeğimi sağlıkla kucağıma almak 🙏🏻😌 ama bu konuyuda kafama takmıyor değilim 😕
esloka Senaayyildz ben doktora sormustum kendı basına yırtılması daha kötü kesi daha düzgün oluyor yırtığı toplamak daha zor demisti ayrıca eski haline aliyor biraz genetik le alakalı almadığını düşünürsen bile vajina estetiği var her türlü sezeryandan iyi bir olay