Tugba3466 38 +1 günlüğüm bebeğinin kilosu 3 kilo kizlar sizce iyimi 10 günüm kaldı bebek kilo alırmı sizce o süreçte.. sağlıklı olsun da inş ama bana az gibi geldi kilosu sizlerin nasıl tavsiye verirmisiniz
PolenLina Tugba3466 ben bugün sabah Doğum yapacam Allah izin verirse daha 3 kilo bile olmadı ama çok şükür sağlıklı önemli olan sağlığı hiç takma kafana bol bol ceviz muz ye alır inşallah 🙏
sukayhanacar Tugba3466 ben 37+1’im 3500 kg tombiş bizim ki neyle beslemişsem ben. ama sizin ki normal ve alır kilo
Arzuelik Benim de 3080 gr gayet iyi diyor doktorum sadece tombiş bir bebek değil diyor doktorum ama geri de değil dedi
Ayyse34 sukayhanacar ya bende 36 dayım benimkide 3450 bugün doktorum sezaryan gübü verdi çatı muyane si yaptı bebek iri olucak haftasının önünde dedi ilk gebeliğim çok heyecanlıyım sizin sezaryan mı normal mi
sukayhanacar Tugba3466 hiç yiceklerime açıksacı bebek kilo alsın diye dikkat etmedim canım. normal hayatımda nasılsa öyle devam ettim. ben bebekken kiloluymusum biraz doktorum genetikle daha çok alakalı olduğunu söyledi ama hep sebze agırlıklı beslendim ben canım
26_26_26ggg Tugba3466 36+1 de 3100 dü iki gün önce gittim kontrolle ama şöylede olabiliyor doğduğunda doktorun söylediğinden gram olarak oynuyor bence sizinkide gayet iyi maşallah daha alır
zeyzey95 Tugba3466 kilosu iyi benimki 3 gün önden gidiyor 38+3 de 3300 dü haftada 200-250 gram alıyor dedi doktor
sukayhanacar Karadenizli ay valla normal isterken sezaryen olucak sanırım benim perşembe bakıcak duruma hala alıyosa 20 kasımda doğum yapıcam. boyu nasıl sizin eşim 1.90 oldugundan boyu da uzun bizimkinin 😂
Ahmetcik Bizde 37+6 da 3400 gramdık.Her hafta farklı şekilde kilo alıyorlarmış 1 haftada 400 gram almıştı o yüzden bence kafana takma hem kilosu da iyi bebişinin 👼
Aleyna19 Tugba3466 Bence az çünkü ödemli şuan bebek kendi kilosu 100 veya 200 gram aşağısı çevremdekiler 3400 doğuruyor 3 veya 4 gün sonra ödemi atıyor bebek ve 3 kilo kalıyor yada 2900 gerçekten buna şahit oldum o yüzdem hergün yumurta süt ve muz tüketiyorum 🤷🏼♀️
Liva90 Tugba3466 38+3 te 3700 kğ sezaryen doğum yaptım canım eğer normal doğm bekliyorsan doğuma kadar alır beslenmene dikkat et ama belirttiğin kiloda az değil bence sağlıklı olsunlarda❤️