Fdmtstmt Benım hamılelıgımın 9 haftası. Daha yenı gırdım 9. Haftaya. Bebegınız ıncır buyuklugunde yazıyordu. Sımdı gırdıgımde ıse programa kıraz buyuklugunde yazıyor. Programın hatalı olma sansı var mı acaba?
eymenMomy_ Fdmtstmt uygulamada ki büyüklüğünün ne önemi var ki😁 bazen bu tür hatalar olabiliyor kafanızı yormayin bu tarz şeylere
mlsmrtgl Fdmtstmt Merhaba canımız annemiz uygulamamız arada bu tarz sistemsel hatalar verebiliyor.İyi forumlar 🌸
Biyyy Bende 9. Haftama yeni girdim kiraz büyüklüğünde olması lazım şu an incir büyüklüğüne daha gelmez bu haftada :)
avukatveanne Posta bak yardım edin lütfen… Tek derdiniz bu olsun inşallah bende sağlık diyince bişi var sandım 😏