1 Kasım Sabahı 10 gibi nişanım geldi 2. Doğum um olduğu için evde çekiyim sancımı diye 6 buçuğa kadar evde dayandım o sırada duşa girdim kasılmalarımı takip ettim hastaneye gittiğimde 4 cm açılmam vardı dr yatış verdi hemen sonra kantine indim aç olduğumu söyledim bişeyler yememe izin verdi sonra yatış işlemlerini filan yaptık ebe nstye bağladı beni tekrardan sancılarım artmaya başlamıştı sonra tekrar alttan muane yaptı 5 6 cm suyumu patlattı ve bebeğim kakasını yapmıştı ben aşırı paniklemiştim burada okuduğum hikayelerden bebekleri küvezde yatanlar vardı beni Bi korku bş ağlama sardı bebeğe me bişey olacak diye tekrar nstye bağladım bebeğin ritmi bozulmaya başlamıştı nst bitince tekrar alttan muane ettiler açılmam da ilerleme yok Dr ultrason la baktı bebeğin kalp ritimlerinde değişme var ebeye ameliyat ekibini topla dedi iyice beni Bi korku saldı ameliyat ekibi toplanan kadar tekrar Bi nst çekti artık sancılarımı karşılayamıyprdum çığlık atıp ağlamaya başladım ameliyat ekibi toplandı Doğum hanede 15 kişi Bi gebe daha gelmişti benle onu doğuma aldılar nstdeyken ıkınmam gelmeye başlamıştı 5 dk 6 cmden 10 cm olmuştu açılmam Dr ıkınmam var dedim hemen geldi alttan baktı hemen doğuran gebeyş çataldan hızlıca indirdiler beni aldılar 3 ıkınmam da bebeğimi kucağıma 22 05 te aldım şükür hiç Bi sıkıntısı olmadı kucağıma verdiler Bi kaç dikişim oldu tabi çektiğim tüm acılara korkulara değmiş şuan onu izliyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏