Ben 30. Haftadayım 31. Haftada gelecek aslında erkendi bana göre ama pandemiden dolayı üretimi ve teslimat tarihleri çok yavaşladığı için şimdiden aldık 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Daha gelmedi bakalım 31. Haftamda inşallah bana kalsa erkendi biraz daha beklerdim ama hayırlısı 💃🏼