aysedemirucar ben bebek urunlerinde rossmandan alışveriş yapmıştım kardeşimin doğumunda. Açıkçası mustelaya o kadar para vermek istemedim , bir çoğu da muhendisinoglunda yildizlarda, ice icerikleeine de bakıyorum ve kendim, eşim uzeeinde kullanıyorum bebegimden once. kendi dogumuma da oradan sipariş verdim. Atesolceri de eczaneden alacağım kulak olcerler çok pahalı geldi