B-s123 valla ağrının geçmesi için tedavi olmanız gerekli,kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama 2.trimesterdan itibaren diş tedavisi olmak güvenli . Doktorunuzdan da onay alarak gerekli tedaviyi olabilirsiniz. Onun dışında kullandığınız şeyler geçici çözümler,anca anlık rahatlamalar şeklinde olur başka türlü geçmez . Şu an için ne yapabilirim derseniz karanfil önerebilirim, yada çürük olan bölgeye diş macunu koyun ama ondada yutma riski var..çok ağrınız varsa parol falan işe yarıcağını düşünmüyorum açıkcası. Hamileliktede kullanılabilen tek ağrı kesici o, o da diş ağrısı için yetersiz