21 haftalik olduk gebeliğim başından beri tansiyonum oynuyor ama şu 1 haftadır hemen hemen hergün tansiyon yerlerde ve bugun sonunda hastanelik oldum baş agrisina sebep oluyor benim gibi durumda olan varmı doktorum bu konuda beni hic aydınlatmıyor degistirmeyi bile düşünüyorum ne yapayım yardım fikirlerinize ihtiyacım var