irva Muhammedali2021 ilk zamanlar yarıyordu her şey ama son haftalarda ne yapsam da geçmiyor. 35+3 haftalığım yana yana dolaşıyorum ortalıkta.
Ikubram Muhammedali2021 maydanoz çiğneyip tam ezildikten sonra yut ben Her şeyi denedim tek fayda bunda buldum
Esra0508 Muhammedali2021 gaviscon surupla rahatliyo sadece midem şuan en iyi dostum gaviscon şurubum ayrilmaz ikili olduk
MiniKaya irva ay bende canım 37 oldu başından beri zaten midem hep yanıyordu ama 1 tane rennie çiğneme tabletiyle geçirdiğim mide yanmam şimdi günde 3-4 buluyo 🤦🏻♀️ Oda kendimi içmemek için kasıyorum gün içinde süt soda fln idare ediyorm ama gece malesef 😔
irva MiniKaya Yok şimdi asla yaramıyor ne soda ne süt ne elma ne rennie 😁 her şeyi denedim ama yok geçmiyor.