Yasadiklarimizi kısaca sizinle paylaşmak istedim..Nisan ayında gebe olduğumu öğrendim ve havalara uçtuk ilk kontrolde kese görünmedi dış gebelik vs dedi doktor ve o an da bizim telâşlar başladı keseyi gördük kalp atışını duyamadan kanamalar başladı nerdeyse 4 aya kadar hep düşük riski vardi diken üstünde geçti diyebilirim o günler bu araya da birde covit girdi sukur sıkıntısizxa onu da atlattık dedik .
Sonra da bebeğimin suyunun azaldığını öğrendik kalp atışları tehlikeye girdi doktorumuz ve anı bi şekilde sezeryane alındım. Simdi ben iyiyim zaten kendimi düşündüğüm de yok gerçi ama bebeğim küvezde henüz çok küçük daha yeni 29.haftamiza girmiştik ki dünyaya geldi ..
Bi sürü seyi atlatmisti yavrum sıra bunda olsun insallah dua edin bize teyzeleri yavrum sağlıklı bi şekilde büyüsün de evimizde kokusuna doyalim🤲🤲😔😔😔