Beyzabyk Merve95merve ben yiyorum valla canım istediğinde 36+4 deyiz bir sorun olmadı nefsini köreltecek kadar yiyebilirsin kendini sıkma o kadar
Seva_sevaaaa Merve95merve ben herşey yiyorum biraz yemenin hiçbir zararı olucağını düşünmüyorum zehir diyil sonuçta 😁😁
Rojda24 Valla canım ne çekerse onu yiyorum abartmama şartıyla sende ye gitsin ne olacak hasta değiliz hamileyiz ;)
MeliSeliMelih Merve95merve geçen akşam bi post açmıştım burada lays klasiğin fotosunu paylaşıp bi çılgınlık yapıp yesem mi diye sormuştum 😀 100 küsür anne ben yiorum yazınca yemiştim 😂 gaza gelip yedim 😂 başından beri yemedim çünkü ama bozdum o gün yedim 😂