ArzuDerinD 27 Eylül son regl tarihim normalde 5+4 oluyor ama beta HCG 48 küsur çıktı Dr 10gun sonra görüşelim dedi yaşayan var mi😏
Busra_74 ArzuDerinD rakama takılmayın önemli olan iki katına çıkması 50 rakamının iki katına çıkması ile 700 rakamınıniki katına çıkması aynı şey sadece yumurtlama günleri farklıdır rahat olun 🤲🏻🥰