Merhaba hanımlar, 1 aylık bebeğimi az da olsa mama takviyesiyle besliyorum. (kaşıkla besliyorum). Ama yavaş yavaş bıraktırmak, sadece anne sütüne yönelmek istiyorum. Bu mümkün mü? Başaran var mı? Paylaşırsanız çok sevinirim. Bana da bir yol göstermiş olursunuz.