gulanne 40+2 olduk hala bekliyoruz. Bebekler ne zaman kanala girer?Başka doktora mı gitmeliyim kızlar? Bebek risk altındamı sizce? Karmakarışık bir haldeyim🙄
RdvanSimgeYlmaz gulanne bende aynı durumdayım Can'ım perşembeye kadar bebeğim gelmezse muane ederim ona göre gün içinde veya cuma günü yatış yaparız dedi doktorum