Maviadaa ben Bursa da oturuyorum eşim Balıkesir Edremit ten buraya geldi iş için gelmiş kader birleştirdi bizi resmen. Balıkesir e zamanımız oldukça gidiyoruz. Eşime hep oraya yerleşelim diyorum bakalım 1-2 seneye yerleşicem valla hem tatil yeri hem sakin sessiz çokta güzel çocuk büyür orada valla Bursa öyle değil kalabalık,koronadan kapıya çıkamaz olduk. Keşke şuan Balıkesir de olsam.