kubrayylmz 24 haftalıgım doktor eşinin ve bebegin aşagıda ve ters durduğunu söyledi. Kafası sanırsam kasıgımda dokunca baskı var ve özellikle yatarken agrı çekiyorum acaba o yüzden mi agrıyor ne zaman acaba düzelir ne yapmam lazm baya agrıyor