Ganime53 inşallah sağlıkla tutunur bebeğin sana kanama ile başlayınca insan çok korkuyor anlıyorum seni bana doktor içinde bebek var dahi demedi düşedebilir tutunadabilir dedi ama kese dolu mu boş mu söylemedi çok zor geçti ve lavaboda kesenin düştüğünü de gördüm acılı bi süreçti inşallah sen yaşamazsın şimdi çok şükür hamileyim 30 haftamızdayız ama insan yine de kanama deyince korkuyor inşallah sağlıkla tutunur seninde bebeğin