Arkadaşlar düşen dolgu sonucu ve aşırı ağrı sızı sonrasında mecburen dişimi çektirmek zorunda kaldım. Sorum şu azı diş çektirenler sizinde dişinizin içerisinde parçalar kaldı mı? Parçalar var ve aşırı rahatsız ediyor normalmi doktorun bu şekilde parça bırakması ?