99Anne19 33 haftalık gebeyim bugun kontrolüm vardi cok şükür şuana kadar bi sıkıntı yoktu doktor bugun ultrasonda bebegin boynuna kordon dolandigini soyledi ve cok üstünde durmadi ama ben korkuyorum şuan açıkçası cevresinde yada kendi boyle seyler yasayan hamileler var mi 😔
Eemmyy 99Anne19 32.haftada benim bebeğiminde boynunda kordon wardı canım ama benim doktorum da üzerinde durmadı. Ben çok tedirgin olmuştum ağlayacaktım, korkulacak bişey yok şimdi boynunda olur 1 saat sonra düzelir dedi. 34 haftalığız şu an çok şükür bi sorun yok
ipek0606 99Anne19 34. Haftada bizimde 2 tur dolanmıştı çok korkmustum bi sonra ki kontrol 1 hafta sonraydı gittiğimizde çözmüştü. Stres yapmamaya çalısın,bebegınız çözer inşallah, benım doktorum sadece bebegın hareketlerını kontrol etmemi istemisti .