Kızlar sün gece nişanım geldi ( nişanı asla önemsememezlik yapmayın ) ben yaptım ertesi gün hastaneye geldim doktor açılman var dedi hemen yatış verdi suyum geliyormuş ve hiç fark etmemiştim. İyi ki de gitmişim nişanı önemseyip çok şükür hızlı açılmalarım sonucu doğumum oldu hemen bebeğimi küvete aldılar solumun sıkıntısından hemencik çıksın inşAllah dua edin❤️