Guneyinannesi1 Kızlar daha 1.5 aylık hamileyim karnım öyle bi cıkmış ki sanırsın 4 5 aylık hamileyim daha dogrusu göbeğim evlendikten snra cıktı bide hamilelikte cok cıkmaya başladı napcam bilmiyorum artık bu göbek yağmı ödemmi onuda bilmiyorum…
Acemi_anne04 Guneyinannesi1 yanlız degilsin benimde öyle doktora sordum vucüt kendini hamileliğe hazırlıyor olur dedi