Bhryctrk Genel anestezi ile sezeryan oldum, bebeğim küvezde.. süt sağma makinesi ile sağıyorum ama sütüm gelmiyor. Bana vereceğiniz tavsiye açığım… yardım ediiiin kızlar lütfen
Birmelekannesi17 Bhryctrk bende.genel anestezi ile sezeryan oldum. ben goguslerimi sıcak su ile yıkadım hemen geldi yakmayacak şekilde tabi. Masaj yapin. Kuru börülce süt yapar ve de hoşaf yoksa meyve suyu için gelecektir.
Babymmm Bhryctrk Bhryctrk canım masaj yap gögüslerine birde bebeğini düşün bol bol gelecek Allah’ın izni ile
Deletedmom379 Bhryctrk bende genel anestezi sezeryan oldum bir iki Damla geldi hep emzirdim eve geldim şu an afedersin eğilirken bile iki göğsümden akıyor tuvalette bile (maşallah diyelim) sağmadım hastanede evde sağdım o da çok olduğu için buzlupa atıyorum.
Deletedmom379 Bhryctrk He tamam o zaman çıkana kadar sağ ama sütünü arttırmak için o malzemelerin hepsini ben doğumuma götürdüm eve geldiğimde inek gibiydim
Esra0508 Boza icebilirsin güzel süt yapiyo birde aptamilin emziren anneler icin mama gibi bi içeceği var oda ise yariyor ama en önemlisi sütünü sağarken bebeğini dusun hatta bi kiyafetini falan al yanına