afrasil Her ay umutlanıyorum , umudumu yitirmiyorum çaba gösteriyorum bu ay olur herhalde diyorum ama adet olunca sanki hiç anne olamayacam ben diye düşünüyorum
Melmur afrasil aynı duyguları bende yaşadım 7 sene boyunca her ay bir umut daha umutlanmayacağım diyip adet gecikmesi yaşayıp bir daha umutlanıyordum bir anda tüp bebek tedavisi ne karar verip harekete geçtim ve sonuç 5 hafta 6 günlük hamileyim hep derdim anne olamıyacakmıyım o duyguyu tadamıyacakmıyım kafamda kurup kurup dönüyordum bu anı karar hayatımın en güzel kararı oluverdi bugün keseyi gördük kalbinin atışını duydum bu ana kadar hâlâ inanamıyordum ama ani kararım benim mucizem oldu 😍 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sizin kaç sene oldu
yaseminyasemin afrasil 3 sene her ay aynı duyguyu yaşadım çok şükür şuan 37 haftalığım doğum bekliyoruz artık , vakti zamanı vardır seninde Allahın izniyle
afrasil Melmur vizim daha 1 sene 1 ay canım ama sanki hic olmayacak gibi düşünüyorum . Bende aşılama düşünüyorum sizde sorun neydi , tüp bebek maliyeti ne kadar oldu canim gözünüz aydın
Melmur afrasil amin çok teşekkür ederim canım hiç bir sorun yoktu 3.cu senemde 1 düşük oldu hamile olduğumu bile anlamamıştım doktorlara gittim hep sorun yok dediler ilaç filan verdiler bu senenin Şubat yada Mart ayında aşılama yaptıracaktım iğneleri vurundum Corona yüzünden iptal oldu tedavim, dedim bende bir sorun var kesinlikle başka ne olacak çocuğum olmasın diye hep engel neler düşündüm yine, Ağustos ayında eşim ile tatil kararı aldık dedik bu psikolojik şehir şehir gezdik tam 13 gün boyunca arabada kaldık çadırda kaldık ama bana çok iyi geldi bu tatil artık tedavi düşünmeyen ben bir anda karar verdim ve fiyat olarak 10 bin sırf tüp bebeğe artı ilaçlar oluyor hastane masrafı oluyor 20 bini buldu ilaçlar pahalı hergun Sabah akşam iğne vurunuyorum bu ayda vurunacağım bitiyor ama 20 bin net olmalı cepte Allah’ım hiç gerek kalmadan böyle şeylere inşallah nasip etsin sizede 🤲
Melmur afrasil birde 1 sene 1 ay diyorsun ne zamandır istiyorsunuz çocuk çok baslardasin umudunu lütfen yitirme
afrasil Melmur canım hamile olduğunu bilmeden düşük olduğunu nasıl anladın , cok sevindim senin adına . Tüp bebek tuttuktan sonrada mi igneler devam ediyor
Dgull Melmur kuzum iş para da değil tüp bebekte 20 haftalık erken doğum yaptım doğum paketi almıştım. 6.500 e sonra yeniden kaldım hamileyim diye gittim rahmimde perde oldupunu öğrendim kese görünmedi iyi kide görünmedi dedi doktorum buda düşebilirdi dedi 4000 ameliyata verdim sonra kaldım dedi ki dikiş atılacak rahime kanamam oldu hastaneye yattım 4500 öyle verdim her muayenede 300 verşyorum ikili ve dörtlğ test yaptırdım 600 lira verdim. Özel bir vitamin önerdi gebe kalmadan önce kullanamaya başladık eşimle 2500 o vitaminlere verdim. Daha doğum detaylı ultrason filan yok ve normal yolla kaldım. Allahım hayırlısını nasip etsin. Buna şükür çok şükür. Çok mu zenginim eşim asgari ğcretle çalışıyor. Evim kira değil boğazımdan gezmemden kıyafetimden ayırıp biriktirip bi yavrumuz olsun diye çabalıyoruz. Ve bunlar sadece hamile kaldıktan sonra ödediğim paralar birde kalmadan önceki hikayemi duysan buna şükür çok şükür rabbim dermansız dert vermesin
afrasil Melmur 1 sene 1 aydır deniyoruz işte . Umudumu kaybetmiyorum her ay çabalıyorum duyduklarmi uyguluyorum bol dua ediyorum qma adet olunca cok üzülüyorum iste sanki uzun yillar olmayacak hissiyatı oluşuyor
Melmur afrasil bizim en büyük sorunumuz sitres her duyduğumu inan bende uyguladım hiç aklımdan atamadım ki çocuğu, bu en büyük engel diyolardi bana ama elde degilki
afrasil Melmur aynen canım vallaha elimde olmuyor denize gidiyorum havuza gidiyorum sürekli geziyorum yok
Habilovs Melmur evet ben olmuyo olmuyo deyip hep üzdüm kendimi, o kadar dua etdimki… Dedim yeter artık test yapmak yok, olmuyosa vardır Allahın bir bildiği, akışına bıraktım, pozitive köklendim, mutlu oldum.. Ve bebeğim bana sürpriz yaptı🥰 35haftalığız💙
Melmur afrasil adet günüme 1 gün vardı rüyamda düşük yaptığımı gördüm ve ağrı ile uyandım çok kötü bir ağrı sabah tuvalete girdiğimde sert birşey düştü pıhtı gibi ama büyük anlamadım bu ne et parçası etrafımdakilere sordum yok birşey dediler ama anladım rüyamda gördüm sonra doktoruma gittiğimde ben bir şey demeden sen dusukmü yaptın diyince anlattım bu şekilde oldu
Sevgi1995 afrasil seni çok iyi anlıyorum ben tam 5 sene bu şekilde bekledim tam olmuycak dediğim anda Rabbım nasip etti Rabbım isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🙏🤲🤲🤲🤲